Låser snart bloggen!

Det var ett tag sedan jag skrev, men vi mår bra här hemma och lillplutten växer så det knakar.
Sist vi vägde honom vägde han 2930 (tror jag), imorgon ska han vägas igen, så då väger han nog över 3 kg får vi hoppas!

Han har fortfarande inte fått något namn, det är så svårt. Men vi suger på den karamellen ett tag till, när vi bestämt oss får ni veta! ;)

Och nu när han har kommit hade jag tänkt att låsa bloggen igen. Så vill ni fortsätta läsa så får ni be om lösenord..

Ja det var det hele så länge. Slänger in en eller två bilder med... sen när bloggen är låst (och jag hittar kamerasladden!!) så kommer fler bilder.. och en förlossningsberättelse!



Älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill ha lösenordet Jenny=)

Om jag får förståss;)

2011-12-22 @ 08:18:07
URL: http://Liljanina.blogspot.com
Postat av: emelie nordmark

jag vill gärna fortsätta läsa din blogg när den är låst med. ja det finns ju en hel del namn att välja mellan ;)

2011-12-22 @ 11:47:00
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0