Ingen nöjd bebis!

Sådärja, nu har jag låst bloggen :)

Gårdagen var rätt jobbig. Lilleman var aldrig nöjd. Det enda han ville var att äta, äta och äta.
Blev ju rätt jobbigt och det resulterade i att min mjölk i princip var slut vid läggningen, han sög och sög men det kom bara litegrann och det blev han ju inte nöjd över..
Så tillslut gjorde vi iordning en flaska med ersättning.. och han åt och blev så nöjd och somnade gott.. och sov i lite mer än TRE timmar!

När han då vaknade och ville ha mat så hade mjölken hunnit rinna till litegrann.. så han blev nöjd.. och somnade om fort igen och vaknade efter 2 timmar igen, då hade mjölken verkligen kommit igång igen.

Hade tänkt att åka till apoteket idag och handla en bröstpump så jag kan pumpa ut och ge honom på flaska på kvällen om det börjar sina i brösten.. det är ju "bättre" med bröstmjölk än ersättning om man ändå har mjölk.

Jag är lite rädd att mjölken inte är tillräcklig, så vi får se hur det går idag. Han har varit halvnöjd när han ätit och så kräks han ju upp endel. Är väll för att han är så hungrig och ivrig så han äter för fort. Stackarn.

Nehe, ska börja skriva på en förlossningsberättelse nu när lillen sover.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0