Jobba efter 8 veckors ledighet!

Så är det söndag & jag har lite ångest.

Imorgon börjar både jag & Mattias jobba igen. Jag efter 8 veckors ledighet & mattias efter 4 veckor.
Känns lite sisådär. Men det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet givetvis, det är bara min rygg & foglossning som jag tänker på. Jag undrar egentligen HUR jag ska klara av det när jag får ont av att gå på kvantum?!
Nåja, det är bara att bita ihop och prova, går det inte så får det ju bli sjukskrivning igen. Ska ju till läkaren den 23, så det vore ju bra om jag provat på att jobba nästa vecka.

Och det är jobbigt att Mattias ska iväg i veckorna nu igen! :( Men som tur är så går veckorna rätt så fort ändå och jag hoppas innerligt att de inte börjar jobba helger (som det är tal om)..

Imorgonkväll kommer dessutom Danne, Tanja, Nicke & Lasse hit på besök, de ska sova här ett par dagar och fiska kräftor om jag inte minns fel? Eller jag vet inte riktigt vad som händer. Men då blir jag ju iallafall inte ensam den första veckan! :)

Sen i början av september är det tal om att Åka upp till Skellefteå för att hälsa på en sväng. Det vore ju trevligt. Så jag ska lägga in om tjänstledigt och blir jag sjukskriven får vi ändra det då.

Har dessutom skickat in papper till försäkringskassan om Graviditetspenning, så om jag får det beviljat så går jag från jobbet 1 Oktober. Så håll tummarna att det blir så!

Nehe, nu ska jag plocka iordning lite, sen blir det duschen och sedan förmodligen sängen. Hur ska jag annars orka mig upp ur sängen vid 05,50 IMORGON? Usch! Jag kommer vara död, so fucking död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0