Godmorgon!

Godmorgon!

Har varit vaken sedan halv sju. Hade en tid hos barnmorskan idag klockan 8, så då gäller det att vara uppe med tuppen! :)
Var första gången jag träffade min barnmorska (eftersom jag bytt) och hon som jag har nu verkar väldigt bra och härlig! Skönt! :)

Jag fick ta ett blodprov (som visade bra), höra hjärtljuden ♥ (som låg på 145), och så mätte vi SFmåttet som låg på 25, alltså precis i normalkurvan! Vilken känns super! :)
Så tråkigt bara att Mattias inte fick vara med och lyssna! :( Men har ju uppbokade tider ända till 13 december så han ska nog kunna vara med :)

Efter barnmorskan åkte jag och handlade eftersom lönen idag har trillat in och det är väll skönt att få allt handlat på morgonen innan fredagsrusningen? =)

Sedan ringde min chef och nu verkar det som det är ändrade planer på min ledighet som jag har bett om. Så nu ligger det på bemanningens bord och om dom kan lösa det så får jag ledigt! Så får reda på det senare idag! :) Så håll tummarna! :)

Om en stund ska jag ta mig en smörgås och kika på greys, sedan blir det att ta tag i hemmet och vid 12 så har jag tvättid. Så dagen kommer nog att gå rätt så fort!


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

skönt att det gick bra hos barnmorskan. vilken barnmorska har du nu? var du inte nöjd? ha d fint och mys lite extra med magen , för att jag är så avundsjuk ;)

2011-08-26 @ 18:43:46
URL: http://emelienordmark.blogg.se/
Postat av: emelie Nordmark

Aha , tänkte väl det, trodde du hade bytt bort Gerd ;)



Nu mår han bra, han hade stop i matstrupen så dom fick söva ner honom och ta bort det som fastnat! Fått remiss till att kolla upp hur hans matstrupe är för läkaren som sövde honom och de sa att den var jätte smal nertill. Så himla skönt att allt är bra med honom nu, blev verkligen riktigt orolig :/

2011-08-28 @ 12:54:26
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0