Dåliga dagar!

2 dagar klarade jag av att jobba och det var knappt!
Hade så ont när jag kom hem igår att jag var tvungen att grina en skvätt.
Dessutom fick jag någon sorts sammandragning eller vad det var, för det spännde till i hela magen och den blev stenhård, gjorde lite ont, men inte så farligt. Så det känns ju inte riktigt okej!
Och natten har varit helvete, har haft så ont att jag knappt kunnat vända mig i sängen! Vaknat till av varje rörelse för att det gör ont.
Så idag är jag hemma från jobbet, likadant imorgon, jävla piss!

Vid fyra imorse kom Danne, Nicke, Lasse & Tanja hit efter ha varit och fiskat kräftor, vet inte riktigt hur många dom fick, men runt 30 skulle jag tippa. Så dagen får väll bestå i att koka dom. Mums!

Annars ligger jag fortfarande kvar i sängen, ska försöka ta mig upp! Dom andra slöfockarna ligger väll och sover fortfarande, men jag börjar bli hungrig och vill inte ligga kvar här längre!

Plus att jag saknar Mattias, åh! Men imorgon kommer han förhoppningsvis hem! Om än lite senare än vanligt, men han kommer hem!

Och så går vi in i vecka 26 idag med! Wiho! Skriver lite mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0