Min stackars kisse!

Imorgon ska min lille kisse till djurdoktorn.. då jag misstänker att hon har urinvägsifektion :( Hon kan inte kissa på lådan utan går och sätter sig någon annanstans och då kommer det ett par droppar som dessutom innehåller blod. Stackars lilla kissen! Men hon verkar inte så medtagen ändå, utan hon är som vanligt.. lite mer rastlös bara!
Men imorgon vid 13 åker vi till doktorn och jag hoppas att slutsumman på besöket inte blir SÅÅÅ dyrt, för då får jag nog hoppa över ullaredstrippen som är inplanerad nästa vecka!

Fick ett mejl från chefen idag, där hon berättade att jag redan den 6 juni kommer gå på min EGNA tjänst! Vilket gör att jag inte kommer gå på Mias schema första perioden! Och så kommer jag få semester från den tjänsten istället för den jag har nu, vilket känns superbra! Då min nuvarande är på bara 68% och min nya är på 86%, alltså helt perfekt! :)

Och på fredag händer lite spännande grejer! =) Går det bra, så får ni kanske reda på något! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0