Städ & Hotell

Har precis varit nere i tvättstugan och slängt i en maskin tvätt.
Har fått hem ett nytt "höst" bäddset, verkligen urmysigt! Men måste tvättas så det blir lite mjukt!

Ska även städa, men fastnade framför datorn och pratar med Mirre! :)
Men ska ta tag i det strax. Iallafall ställa undan lite, har massa kartonger och grejer i vardagsrummet, en köksstol?! och massa papper. Så får vi se om jag orkar dammsuga eller om jag tar det imorgon!

Måste även laga lite mat, tror det blir köttfärsås idag, enkelt! Orkar inte stå och laga 3 timmars middag (som om jag gör det NÅGON gång?!), så blir något lätt. :)

När jag är färdig med mina måsten ska jag slå mig ner i soffan och ligga där heeeeeela kvällen! Så gött!

Förresten, jag ringde till hotell Aston förut, nu har jag bokat "kärlekspaketet" till helgen!
Kommer bliii sååå härligt! Ser jag verkligen framemot!

Nehe, dags att återta städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0