Ny soffa today!

Har precis lagat mat. Idag blev det biffar. De vart gooa!
Om en eller två timmar kommer vår soffa! ♥ Och Esa ska hjälpa mig att bära upp den! Schysst!

Vaknade runt kvart över åtta, men låg kvar i sängen tills tio! :) Sköönt!
Efter frukost åkte jag ner till stan för att ta ut pengar till soffan.
Kändes läskigt att gå på stan sen med massa tusenlappar i väskan.

Väl hemma så började jag städa. Såg ut som ett litet krig här hemma. Men när jag bara hade liiite kvar att dammsuga, dog min lilla plutt. Så hon fick ladda upp batterierna medans jag gjorde middag! :)
Jag vet inte om jag ska börja skruva ner den andra soffan? Ne?
Danne & Jozzan ska ha den, så vi blir av med den idag! Super skönt!

Kvällen kommer förmodligen spenderas i soffan med Mattias eftersom han kommer hem ikväll! Mys!
Ska se om jag hittar någon bra film vi kan kika på, faast känner jag Mattias rätt lär han somna vid typ.. nio. :)
Nåja, vi får se. Hur som haver så kommer jag bo i soffan fram tills vi åker på måndag.. eller nja, jag jobbar ju helgen. Visst fan.. måste packa.. har gjort en lista, är det något jag glömt? Att tillägga är att det är varmare än här.. mellan 20-25 och inte lika kall luft.

1. Underkläder
2. Finklänning
3. Kofta
4. Strumpbyxor
5. Leggings
6. Klänning / tunika
7. Smink
8. Tandborste
9. Rosenrot
10. Panodil
11. Samarin
12. Pass
13. Pengar
14. Handduk
15. Mobilladdare
16. Hårborste
17. Skor
18. Badkläder

My gad.. hur ska jag få plats?


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har jag missat, vart ska ni resa? =)

2010-09-09 @ 19:19:04
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

Tur att någon har saknat mig :)

Hoppas att jag är tillbaka nu för mår bättre än vad jag gjorde i somras :)

Det ligger här där vi bor nu så är ca 200 meter ifrån våran lägenhet!

Han fick besked idag och fick vara kvar till den 31 december :D

kram kram

2010-09-10 @ 17:18:44
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0