23 September 2010

Godmorgon!

Tog en rejäl sovmorgon idag och vaknade vid tjugo i elva. Känner mig piggare än på länge.
Tror att jag egentligen fått alldels för lite sömn där nere i Budapest. Så en blandning av allt gjorde att jag blev väldigt förkyld. Men så är det, är på bättringsvägen iallafall och lär nog kunna jobba i helgen! Skönt!

Nu är det drygt 1 månad kvar tills mitt vik går ut, vilket suger! Men jag håller tummarna på att det blir förlängt, som det lät sist så skulle de bli det. Men hon sa även att mycket kan hända. Så jag hoppas att även ni håller tummarna!

Loggade precis in på internetbanken och kollade in lönen, känns bra! Räknade ut alla räkningar och jag kommer ha rätt mycket efter räkningarna är färdiga! Känns såå bra att vara två att dela på, slipper alla mina pengar gå åt. :) Så nu blir det till att börja spara igen! Tror att nästa sparande ska gå till en ny bil, hoppas Mattias är med på noterna han med. Vill ha en bättre bil och självklart en Kombi! :) Så nu ska här börja sparas, så vi slipper köra den där rishögen nästa sommar! :)

Idag kommer Mattias hem, ska bli sååå himla skönt! Har verkligen saknat honom!
Tänk att om ett par dagar har vi varit ett par i 4 år - 4 år, sjukt länge ändå.
Vi ska åka ner till Karlskrona helgen innan (eftersom 4 Oktober är en Måndag), bo på hotell och bara mysa. :) Det ser jag verkligen framemot. Tror dessutom vi behöver det. :)

Ne, nu blir det "en ängels tålamod" och soffläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0