stiga upp tidigt!

Jag hade egentligen tänkt att gå upp tidigt idag. Att jag skulle vakna till när Mattias åkte och sen stiga upp.
Men hade iallafall ställt klockan på kvart över sex.
Men upp det kom jag då fan inte. Död som en sill.
Vaknade inte av att Mattias for (eller?), vaknade inte av klockan, vaknade istället halv tio, utvilad.

Jag jobbar idag, börjar vid fyra. Och denna vecka får jag förhoppningsvis reda på hur det blir med jobbet.
Vi har möte på Onsdag, så kanske att hon vet något då. Vi får se, jag är lite nervös.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna så de är blå här hemma så hoppas du får vara kvar :)

Kram

2010-10-18 @ 14:56:41
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0