Skriva en bok?

Jag skulle nog vilja ge ut en bok. Eller ja ibland skulle jag vilja det.
Har under mitt 21 (snart 22!!!)-åriga liv varit med om himla mycket.
Kollade igenom gamla blogginlägg från Oktober 2009 och i en kommentar där så hade Marianne skrivit att hon tyckte jag skulle skriva en bok.

Men vem skulle vilja läsa om mitt liv? Om mina sorger, om min glädje, om mina förluster osv?
Men det hade varit roligt att skriva som sagt. Jag gillar ju att skriva, när väl lusten faller in.
Har så mycket jag skulle vilja dela med mig av, så sjukt mycket. Ni skulle bli förvånade tror jag.

Jag skulle då bland annat skriva om:
Alkoholproblem inom familjen
Självmord
PCO

Oj, vilken rolig bok?

Kanske ska strunta i att iallafall..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle köpa den och läsa :)

Tycker det är intressant med självbiografi- böcker!

Att det finns saker som händer inom familjer som man inte ens vet om!

Jag skulle med vilja skriva en bok, fast inte om mig då jag har ett väldigt tråkigt liv bakom mig där det knappt hänt ett dugg ^^,

kram

2010-10-06 @ 15:37:51
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0