Helvetet!

Vaknade strax innan 04 inatt av VÄRLDENS jävla huvudvärk, aldrig varit med om dess like.
Försökte somna om, i hopp om att bli bättre av lite sömn. Det gick tamig fan inte att sova.
Huvudet gjorde så jävla ont att jag nästan höll på att kräkas, whaat?!
Antar att detta är migrän, innan har jag nog bara haft huvudvärk.
Nu vet jag veeeeeerkligen vad det innebär, fy fan!

Jag somnade om tillslut.. runt kvart i åtta! Vaknade halv elva och känner mig ändå rätt okej.
Det värsta har släppt, men har huvudvärk, men inte alls farligt, rena himmelriket ju.
Är dock väldigt trött, så blir en slappis dag i soffan med film och dylikt.

Ja, det var väll i prinicip det jag hade att berätta. Ska ge mig på att käka lite frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0