Godkväll!

My gad vad jag älskar mitt sovrum nu, det är verkligen supermysigt, med de nya gardinerna och byrån! Ska bara få bort lådan som står i vägen och rensa lite vid sängborden, sen är det klart!

Imorgon ska jag ta tag i detta och så bära upp grejer på vinden.
Ska dessutom in till Kalmar också, Rebecca ska tatuera sig, så jag ska följa med som stöd! :) Vi skulle visst till Hansa med! Passar bra, måste ha en ny foundation!

Ska även ringa till vårdcentralen om mina öron igen! Har så ont i dom nu! Det kliar och kliar, vet inte vart jag ska ta vägen riktigt! Så nu måste jag ta tag i att och ringa! Det går ju inte över av sig själv verkar det som. :(

Förresten, Mamma & P-G är i Egypten nu, de har tydligen 37 grader varmt. Jag är inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det är riktigt jobbigt!

Man vet ingenting och kan inte planera något heller (större projekt).

Vi har nog bestämt att vi ska bo kvar här ett tag till så vi kan lägga undan en buffert, så jag får stå ut i denna skitlägenhet :P

Okej, hoppas du får förlängt eller fast där efter då :)

Tack så mycket! hoppas allt inte strular nu med csn och så!

Kram

2010-10-06 @ 10:49:55
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0