Duktiga jag!

Har precis varit duktig och gjort lite nytta.

Igår (notera vid 22.30:) så börjde jag greja i förrådet. Byrån vi hade i hallen innan vi gjorde om har ju åkt in i förrådet och agerat förvaring. Men eftersom det ständigt är ett kaos där inne så tog jag ut byrån och ställde den i sovrummet isället, bakom dörren. Blev superbra! Varför har jag inte tänkt på det innan?!
Funderar starkt på att ta bort dörren och sätta någon skynke vid dörren istället. Men får se.

Idag har jag rensat ur mittengarderoben i sovrummet, där hade vi allt möjligt, gardiner, handdukar, örngott, lite lakan, ja alltså gott och blandat!
Så nu har jag lagt ner lite i byrån istället, så inte katterna hårar ner, då de har en förmåga att öppna garderoben och hoppa upp och ligga på handdukarna. Har även lagt undan vår & sommar påslakanen.
Kan verkligen inte ha sånt när det är höst & vinter! Passar helt enkelt inte in. Detsamma på vår & sommar, då kan jag inte ha kalla, & "höstiga" färger på påslakanen, haha. :)

Har dessutom hängt upp ett par höstgardiner i sovrummet, hittade de när jag rensade, hade helt glömt bort att jag hade dom. Så det blev bra det med, roligt att hitta saker man glömt, blir ju nästan som om att man köpt något nytt! ;)

Ska snart fortsätta greja lite och dessutom laga mat samt diska. Börjar vid 14 idag, så känner mig liite stressad! Börjar ALDRIG vid 14, men idag behövde jag komma in då. De där två timmarna mellan 14 & 16 gör verkligen jätte mycket! :) haha.

Nehe, har lite att stå i. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0