14 Oktober

Tog väldigt lång tid att somna igårkväll, tror klockan var strax efter två.
Det var mycket tankar och känslor som bubblade upp igårkväll.
Var därför väldigt jobbigt att stiga upp imorse, har dessutom jobbat i en annan grupp idag, men det gick bra iallafall.
Slutade vid 13.30 dessutom, kändes helt okej. :)

Efter jobbet for jag till kvantum för att handla hem lite tvättmedel, blev lite annat också, såklart.
Nu så har jag precis diskat och plockat iordning lite här i hemmet, ska dammsuga och så sen färdig.
Ringde även angående mina öron, var helt säker på att jag ändrat från Prima? till vårdecentralen, tydligen inte, tillhörde Astrakanen! Så jag blev bollad dit, givetvis svarar ingen! Åh! :( Har så ont i öronen och det kliar som aldrig förr..

Ikväll ska jag göra pizza tänkte jag, gjorde pizzasallad igår. Har dessutom jäst hemma som jag måste bli av med. Så det passar ju alldels utmärkt att göra pizza. Och Mattias har visst bara ätit ärtsoppa (bläää) idag, så han lär vara hungrig han med. Bra det!

Nehe ska snart ner och tvätta litegranna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:01:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0