Sexparty & Spådd

Godmorgon!
Har tagit mig en rejäl sovmorgon idag. Men det var riktigt skönt ska jag tala om!
Vaknade dock vid halv sju och var pigg, men tänkte ta mig fasen inte gå upp då. Så jag låg kvar och kämpade med att få somna om, vilket jag gjorde efter en halvtimme. Skönt!

Igår började det med att jag åkte hem till Mia för att ta en liten fördrink. Efter en stund kom även Chatarina och gjorde oss sällskap. Vi cyklade sedan vidare mot Ingela där alla från våran grupp (plus två som har varit i vår grupp men gått över till en annan) befann sig.
Hos Ingela bjöds det på iransk mat som Farah hade gjort - var himla gott! Kycklingen var så himla god, jag som älskar kyckling! :) Och den andra rätten med något kött & selleri var också jätte god. Roligt att få testa på lite annan matkultur! :)

Efter att vi ätit och fikat så plingade det till på dörren - då kom överraskningen som Ingela fixat (har varit lite nervös angående detta). Hon hade alltså annordnat ett sexparty! :)
Så vi satte oss i soffan och smakade, testade, tryckte och kände på precis allt. :)
Var himla roligt och det blev jätte bra i slutänden. Vi har som sagt varit lite nervös över hur folk skulle reagera eftersom de inte visste något. Men det blev bra iallafall, eftersom alla beställde något! :)

Men tiden rann iväg och de flesta åkte hem redan vid 22 tiden - men endel skulle upp och jobba dagen efter.
Men vi unga stannade då kvar, det vill säga jag & Mia stannade kvar hos Ingela och snackade lite.
Vi blev även spådda! SÅ HIMLA HÄFFTIGT! Allt som Ingela sa var sant. Sen var det lite saker som kommer ske i framtiden. Har skrivit upp lite av vad hon sa, så jag kommer ihåg att!
Kommer bli intressant och se om det inträffar. :) Nu är jag ännu mer sugen på att gå till en som kan se djupare - eftersom Ingela än sålänge bara är nybörjare så kunde hon inte se så "djupt".
Och på Fredag ska jag kanske hem till Ingela igen och testa på en annan grej - En form av anden i glaset, fast ändå inte. :) Skulle vara så himla kul!

Nehe, nu ska jag äta lite, sen kika på lite webbtvprogram, ska bara ta det lungt idag. Slappa! :)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, skulle med vilja spå mig :D

2010-05-19 @ 17:15:54
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Caroline

vad har bordet med inlägget att göra? :D hahaha, så söt du är.

2010-05-19 @ 22:37:38
URL: http://casj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0