Sjuttonde Maj!

God eftermiddag!

Håller just nu på att laga mat, blir ragger! Det är lätt och himla smarrigt! :)
Mattias är inte så förtjust i det heller, så det gäller att passa på när han inte är hemma! :)

Har som sagt jobbat idag, blev inte spådd. :( Men vi får ta det en annan gång!
Jobbet var dock jobbigt och gick jätte segt idag. Larm hit och larm dit. Är helt slut nu.
Blir en tidig kväll idag känner jag, är verkligen supertrött, skulle kunna somna nu.
Så jag får INTE somna i soffan sen, då kommer jag aldrig kunna somna ikväll. :)

Imorgon är jag ledig så då ska jag ta tag i lägenheten! Måste damma, dammsuga & torka golven. Var ett tag sen jag torkade golven, så imorgon åker alla mattor ut på vädring. :)

Nehe, nu är maten klar. Vi hörs!

Grattis Norge! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

och grattis till mig som hade namnsdag ;)

2010-05-18 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0