Förvirrad

Halli hallå!

Har precis ätit, blev ugnstekt falukorv och potatismos. Det var inte så jätte gott, men nåja.
Ska snart dammsuga lite och plocka iordning i hemmet lite. Blir ju inte så mycket sånt när Mattias är hemma på helgerna. Då vill jag ägna all min tid åt honom, inte städa och greja en massa! :)

Förövrigt så somnade jag om imorse, somnade kvart över sex, vaknade vid halv nio. Så antaligen kommer jag vara helt slut ikväll när jag kommer hem. Vilket är bra, då kanske jag somnar smärtfritt ikväll! :)
När jag vaknade vid halv nio så gick jag upp och käkade lite frukost, sen la jag mig i sängen igen och kikade på datorn. Var trött, fast inte sömnig. Men det var skönt att bara ligga och slappa.

En annan sak, idag är jag nog mer förvirrad än vanligt.
Till maten idag skulle jag dricka vatten och i vattnet måste man ju ha isbitar, för att det ska bli extra kallt.
Jag börjar leta, jag VET att jag har is, för det var inte alls länge sen jag la in det. Jag blir mer och mer irriterad över att jag inte hittar det. Ni vet, man vet att det finns, men man hittar det inte.
Plötsligt slår det mig vart jag lagt isen.. i frysen, där den ska vara såklart. Själv stod jag och letade i skafferiet, inte undra på att jag inte fann den. :) Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jadu, tant.. de är demensen som börjar visa sig ;D hahaha <3

2010-05-03 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0