Awesome.

Ligger fortfarande i sängen, men känner att denna dagen är betydligt bättre än gårdagen.
Har sovit himla gott! Och vaknade utvilad vid halv nio.
Blev ännu gladare när jag kikade in på mitt konto, WOW vilken lön. Mycket bra för att bara ha jobbat fyra dagar förra månaden. :) Eftersom jag nu har gått över på månadslön så får jag ett förskott, därav den härliga lönen. Tror faktiskt inte jag har fått så mycket i lön innan? Nåväl, lycklig blev jag iallafall.
Dessutom fick Mattias en riktigt bra lön, så vi klarar oss alldels utmärkt!

Blir att lägga undan pengar för bilköp, tvköpt och renovering.
Dessutom ska vi nog börja lägga undan pengar till en annan sak. Lika bra att börja i tid. :)

Nehe nu får det vara slutsnackat om pengar.

Ska om en liten stund stiga upp, käka lite frukost (är väldigt hungrig!) och sedan ställa mig i duschen. Hur resten av dagen blir, det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Becca

OCH TILL TATUERING! ;) Och jag tror jag vet vad "den andra saken" är :P

2010-05-25 @ 11:14:54
Postat av: Emelie

har du också fått den känslan av att allt i ens liv börjar lösa sig? =))

2010-05-25 @ 11:17:05
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: emelie

Ja allt börjar ordna upp sig äntligen =)

2010-05-25 @ 14:41:56
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Emma

Fan va gutt!

Jag fick med en bra lön men Mathias får ju ingen lön fören nästa månad så blev inte så bra i alla fall!

Vad är den andra saken ni ska lägga undan till? ;)

kram

2010-05-25 @ 19:35:56
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag vet faktiskt inte vad för lön jag har :S Tyckte min lönelapp såg väldigt lustig ut denna gången!



Ja, det är ju bra att kunna lägga undan pengar!

Vi ska med börja göra det när bilen är iordning och allt är som det ska!

Har ju köpt en ny bil som vi ska besikta nästa vecka så måste köpa ett däck och lite sånt :)

Vi har bestämt (nu efter Ozzys operation) att vi ska lägga undan en buffert på ett konto på minst 5000 som ska gå till Ozzy om han skadar sig i framtiden så man inte står där igen som vi gjorde denna gången för inte helt lätt att få fram pengar den 18 när de flesta får lön den 20, 25 eller 27 :P



Kram

2010-05-26 @ 19:17:41
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0