4 Maj!

Sitter i köket, dricker ABCDE-vitamin och lagar mat. Idag blir det köttfärssoppa. Fast jag har gjort fel. Skulle ha i krossade tomater, tog istället passerade. Men det kanske går att äta iallafall. Vi får se. Annars får jag slänga i mig en majskolv. :)

Inatt har jag sovit gööörgutt! Somnade strax efter tolv, vaknade vid halv fem av att kissen jamade som en tok. Men efter att jag ropat på henne kom hon och la sig tillrätta igen. Sen somnade vi om och sov till niosnåret! Så himla skönt! Det går verkligen bara bättre och bättre att sova! :)
Hoppas det går lika bra ikväll, eftersom jag ska jobba morgon imorgon och dessutom i en annan grupp! :O
Sen är det möte 14-16, så jag ska försöka somna tidigt ikväll. :)

Förövrigt: Idag är det min & Mattias månadsdag ;) 3 år & 7 månader ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :D

2010-05-04 @ 20:23:05
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0