3 Maj!

Godkväll mina vänner.

Kom hem för drygt 1 timme sen, har sedan dess hunnit ta mig lite kvällsmat, knäckebröd och te. Var sjukt sugen på knäckebröd, antar att jag var det för att Rebecca åt det, haha! :)

Kvällen gick rätt smidigt. Var ju verkligen aslänge sen jag jobbade kväll i 1:an, över 2 månader sen tror jag.
Lite nya rutiner som har skett, men det gick bra iallafall!
Imorgon jobbar jag kväll igen, börjar vid halv tre och kvällen jobbas med Sollan, härligt! :)

Ska nog lägga mig om en stund, bara kolla på nyheterna. Ska lägga mig och läsa, ska börja med någon bok. Inte för att jag har några nya böcker, men det får väll gå ändå. Har säkert någon bok i min boksamling som jag kan läsa igen! :)

Förövrigt: Jag saknar Mattias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0