Träningen idag

Har varit iväg och tränat idag. Är alltid iväg på morgonen, då det är som minst folk.
Hur skönt som helst att träna idag, har inte varit där på över 1 vecka eftersom jag varit förkyld och halvsjuk.
Men det tog jag igen idag. Skönt som sagt.

Tog mig en tur på löpbandet samt drog igenom maskinerna. Nu tar jag alltid en uppvärmning på löpbandet innan jag kör igång med maskinerna.. och så efter jag kört igenom maskinerna kör jag löpbandet igen, men högre fart och brukar hålla på 20-30 minuter. Så småningom ska jag öka, men det är lika bra att ta det successivt.

Har ni någon favorit maskin på gymmet? Berätta!

Jag vet inte riktigt hur länge jag har hållt på med gymmet nu, men jag tror det är sen Januari iallafall.
Så jag har ju hållt på ett litet tag och det känns bra att jag kom igång med detta. Jag trodde inte riktigt att jag skulle gilla att gymma, men det gör jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar löpbandet och crosstrainern. Men kan inte stå så länge på crosstrainern då min astma säger ifrån :/

Men det ska jag bygga upp :D

Kram

2010-03-02 @ 15:11:05
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Caroline

nu till hösten har jag varit på det gymmet i 5 år!!!!! :O det känns det fan inte som, men men :P gillar nog allt, varierar väldigt ofta.. :)

2010-03-02 @ 21:03:17
URL: http://casj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0