Wiho!! :D

Vilken dag!

Började med lite sovmorgon, vaknade strax efter halv nio.
Tog det lungt, käkade frukost och glodde på tv.
Runt tio tiden så ringer Rebecca, hon skriker, hon gråter, hon hyperventilerar och försöker få fram något.
Jag hör dock inte ett ljud av vad hon säger, ber henne andas, lugna ner sig.
Tillslut får hon fram att hon vunnit två biljetter till Twilight Event i Stockholm på Måndag. Då hon får chans att träffa "Bella" & "Jacob". Hon var så himla glad, guud vad hon är värd detta, verkligen! :)
Så på måndag drar hon och jag till Stockholm (hon ville att jag skulle följa med, SÅKLART JAG VILL DET!!:), blir en liten roadtrip, kommer bli hur kul som helst! :)

Vill ni veta något riktigt läskigt?
Jo inatt hade jag en sån hemsk dröm, drömde att många av mina vänner dog. Och när jag vaknade så var det så himla verklighetstroget, skit läskigt. Letade sedan upp på internet vad det kunde betyda, då står det "bröllop, födelse eller vinst".. och så får Rebecca reda på idag att hon vunnit två biljetter till Stockholm? Hua så läskigt!! :)

Nåväl, vid halv elva drog jag vidare till jobbet för att få deligering. Var även inne till Chefen en sväng för att försöka få ledigt på måndag. Berätta läget och hon förstod och skulle göra allt hon kunde för att jag skulle kunna vara ledig. 1 timme senare ringer jag bemanningen, då har de löst det! Så jag fick ledigt! Himla himla bra! :)

Efter jobbet, så åkte jag och träffade Jessica, vi hängde på stan, åt glass, åkte tuff tuff tåget osv. Jessica köpte en SKITFUL trägubbe på stan idag, den var verkligen hemsk. :) Sen fick vi för oss att vi skulle fiska. Så vid 5 tiden när Mattias kom hem så drog vi till Orrefors och fiskade & grillade korv. Jag fick en liten firre, som jag givetvis släppt tillbaka, tyckte så synd om den lilla bebisen!

Var hemma vid 23 tiden. Har upptäckt att jag bränt mig på ena armen (när vi åkte tåget, haha), snyggt!
Mattias ligger här brevid och snarkar för fullt, himla skönt att han är hemma igen! Mitt lilla hjärta! :)

Imorgon ska vi till Oskarshamn och hälsa på Ricky, Jennie & Eddie-bebisen! :) Ska bli himla trevligt och mysigt.

Nehe, detta blev ett långt inlägg, så jag ska nog avrunda detta! Tjo på er! & Godnatt!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan va härligt! Jag är inte lite avis va ;)

Jag försöker hitta någon som vill gå på eclipse med mig den 30 juni då det är premiär i Kalmar, men ingen verkar vilja :/

Kram

2010-06-18 @ 06:29:04
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0