Sovmorgon!

Det blev ingen vinst för min del på bingot. Tråkigt nog! Men så är det.

Nu ska jag alldels strax göra mig iordning för natten, är supertrött.
Ska bli såå skönt att slippa höra klockan ringa vid kvart i sex imorgon. Lär antagligen sova till nio iallafall.
Klockan 11 ska jag till jobbet och få min deligering, skönt!
Och innan dess ska jag ringa lite samtal, först till det där kommun-nummret som ringt mig idag.. och se vem det var och vad de vill mig?! :)
Sen ska jag ringa Mikael på bemanningen och höra om tjänsten!

Efter jag har fått min deligering ska jag nog umgås med Jessica, vi ska kolla på film och lipa ikapp till "allt om min syster" som Mia har tipsat om.
På kvällen kommer min älskade sambo hem igen! Ska bli himla skönt!

På fredag åker vi nog till Oskarshamn och hälsar på Ricky & Jennie och deras lilla son Eddie.
Då ska jag lukta på bebis och när vi åker därifrån kommer jag vilja ha en själv, haha! :)

Nehe, nu måste jag sova.. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0