Soool!!

Sitter just nu ute på balkongen och njuter av solen. Så underbart!
Inte ett moln på himlen! Dock blåser det litegranna, men vad gör väll det? :)
Idag blir det nog Kalmar med Jessica, ska se om jag hittar någon födelsedagspresent till Mattias.
Sen blir det kanske bilbingo, beror på om Danne & Jozzan ska dit. :-)

Tog mig en härlig sovmorgon idag, vaknade vid tio över nio! Så härligt!
Igår tänkte jag ju kolla klart på den där filmen, men jag somnade igen.. haha. Men nu har jag kollat klart på den, var väll inte direkt någon jätte höjdare.

Ska om en stund diska lite och sedan göra mig iordning. Man vet ju aldrig när Jessica kommer! :)

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilbingo skulle jag med vilja pröva någon gång :)

2010-06-02 @ 12:41:37
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0