Sjunde Juni.

Sitter och luktar på mina lillekonvaljer medans jag väntar på att maten ska bli klar.
Håller just nu på att lagar mat, blir fläskpannkaka dagen i ära. Gott!

Vaknade strax innan nio, gick upp och kollade på tv. Sen drog jag på Twilight och åt frukost.
Himmel! Jag är kär igen.. i Edward! Mumma! Han får så gärna komma hit och chilla lite !:)
Senare ikväll ska jag kika på New Moon tänkte jag. Blev så himla sugen att kolla på dessa filmer förut, det är tur att internet finns så man kan få hem filmerna lite fort.. :)

Håller annars på att städar litegranna. Det är det sämsta med att Mattias kommer hem, det blir alltid så JÄVLA stökigt.. jag kan inte förstå detta!
Hur som helst, städar och ska rensa garderoben (haha vet inte HUR många gåner jag sagt detta :), försöka rensa lite i förrådet och ta fram strykbrädan som står längst in i kaoset.

Imorgon jobbar jag till 14, efter det ska jag träffa Jessica, vi ska städa ännu mer, handla lite och umgås! :)
Eftersom vi på onsdag ska ha sexparty här så har vi lite saker att ordna! :) Men det kommer bli GRYMT! Ser verkligen fram emot detta. Får se sen vart onsdagskvällen tar oss, antingen en tjejfest eller blir det utgång, beror på... sånt som märks! :)

Ja, sen tror jag inte att jag har något att berätta, inte just nu iallafall.. om jag kommer på något, ja då återkommer jag! :)

p.s Igår fyllde kissen 4 år!!!!! d.s

 


Kommentarer
Postat av: Becca

EDWARD ÄR FORTFARANDE MIN!!!!!!!! :@ ;) hahaha.. vi kan kanske dela :P haha

2010-06-07 @ 17:20:27
Postat av: Emma

Grattis kissen,

Jag kan dessvärre inte följa med ut på Onsdag om ni ska ut, ska upp och jobba på Torsdag :/ Suck!

2010-06-07 @ 17:21:56
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Emma

Okej :) Jag jobbar 7- 14 på torsdag!

Ja, jag ska köra ner, vadå?

kram

2010-06-07 @ 18:38:02
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0