Herre min Gud!

Har varit vaken i över 24 timmar nu. Kom hem för 40 minuter sen. Skönt att komma hem, saknade min säng. Men vägen mellan Orrefors & Nybro var extremt jobbig, blev så himla trött, men det vara bara att sätta på det kallaste och sen börja sjunga massa låtar "vem kan segla" "jag hade en gång en.." "Maria går på vägen som leder ner till byn.." "Vill ha dig!", då gick det bättre.. :)

Men resan har varit fucking jävla awsome! FY FAN VAD MÄKTIGT DET VAR PÅ HOVET. Ni ska få lite bilder sen (vet ej om det blev några bra med min skit kamera). När Taylor & Kristin kom ut (som jag egentligen är liiiite besviken på, de var ute i högst 15 minuter), OMG vad jag skrek och började fan gråta? haha.
Men alltså, ni FÖRSTÅR INTE hur jävla fucking snygg han var... alltså herregud, herregud, herregud!
Men det var ändå helt mäktigt och vilken stämning och vad alla skreeeeeeeeeek! Jag själv har sjukt ont i halsen, tillslut så smakade det liksom blod i munnen för att man skrek så mycket. :)

Jag skulle lätt göra om det. Berättar mer när jag sovit ett par timmar! GODNATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0