Gottigott

Somnade gott igårkväll. Hann inte se 10 minuter på filmen.
Vaknade upp mitt i filmen, stängde av tv, gick in och la mig i sängen.
När jag sedan vaknade upp vid åtta, ja då ligger jag på Mattias sida av sängen, under hans täcke? Hm, jag vet inte riktigt hur jag kom dit, eftersom jag vet att jag la mig på min sida! ;)

Nåja, vaknade tidigt, gick upp för att kika på Vakna med the vocie, åt lite frukost. Efter programmet satte jag på filmen jag började titta på kvällen innan, men oj somnade ännu en gång. Antingen är filmen grymt dålig eller är det bara jag som är trött? Får se klart den ikväll efter jobbet. :)

Nu har jag precis käkat, blev kyckling, sommargrönsaker och sås. Mumma!
Såsen jag gjorde idag var riktigt god, nog en av de bästa såserna jag gjort. Det är roligt att exprementera lite och att det blir ett bra resultat! :) Hur som helst, nu är jag mätt i magen, ska snart dra mig in på toaletten och sminka mig. Vid 16 börjar jag jobba.. har en såndär häärlig tur, 16-21.. ynka 5 timmar! LOVE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0