Godnatt!

Nu ikväll har jag haft en otroligt saknad efter Mattias. Jag skulle gör vad som helst för att få pussa på honom just nu. Gah, det är jobbigt. Kände när jag satt i soffan att det var så himla tyst och tråkigt! När han är hemma så är det alltid sånt liv (hehe). Så nu ska jag nog börja uppskatta det lite mer, istället för att jämt be honom vara tyst! :)

Nåja, han kommer hem om 2 dagar, det går fort. Som vanligt! Dessvärre går det lika fort när han är hemma, swisch så är helgen över och det är söndagkväll och han har ångest för att åka och jag har ångest för att vara själv. Men vi klarar oss igenom att. Förresten, har jag berättat att han fått förlängt? Hans provanställning gick ju ut nu i fredags.. så det var ju bra.. fram till september har han nu, antar att det kommer bli tills bygget är klart. Skönt för honom att jobba och tjäna egna pengar. :)

Vi har det bra nu, det mesta har vänt och man behöver inte längre oroa sig över ekonomin, vilket känns topp! Nu kan man lyxa till att. Nu kan vi köpa saker vi har behövt och velat ha så länge. Känns faktiskt himla bra. Lite sparande får ju plats också, vilket känns jätte bra!
Jag hoppas att det håller i sig, för isåfall kan vårat liv ändras väldigt mycket.. finns många planer. :)

Nehe, nu ska jag slänga på unga mödrar som jag missade idag (jag sov!). Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Emma

Mathias har också fått förlängt till september :)

Hoppas båda får vara kvar ett tag till!

Som sagt så finns det ju planer ;)

Kram

2010-06-16 @ 06:35:48
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0