Fy bubblan!

Godmorgon världen!

Vaknade upp med världens hosta, grymt ont i halsen & huvudvärk!
Det gillas inte alls, dessutom är det asfint väder, så jävla klart att man är sjuk då?

Ringde nyss och sjukanmälde mig, fy tusan! Hatar att vara borta från jobbet! Får se om jag jobbar imorgon, har ju kväll då med, så får se om jag hinner kurera mig riktigt idag.

Hur som helst, igår var jag & Jessica i Kalmar. Shoppade lite.. och födelsedagspresenten till Mattias är klar - dock är jag inte alls nöjd. :( Får se hur jag gör.
Efter vi (jag) shoppat åkte vi till travet för att vinna storkovan på bilbingot.. men inget blev det :(
Men Jozzan fick iallafall tuta, så man får väll vara glad för hennes skull ;) haha.
Efter bingot åkte vi hem och planerade inför sexpartyt. Kommer bli såå roligt. Nu ska bara allt inhandlas, sen kan det bli onsdag!! :)

Nehe, nu ska jag käka lite frukost och kika på "Efter tio".

Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0