Baka baka liten kaka

Sitter här och väntar på att mina tårtbottnar ska bli klara. De är just nu i ugnen och jag hoppas att dom blir bra! Jag fick improvisera lite eftersom jag inte hade så mycket potatismjöl som jag trodde. Men det blir nog bra.

Imorgon är det midsommar, då är det ute till flerohopp som gäller. Ska tillbringa dagen/kvällen där, äta sill, grilla, tårta och spela spel. Får se om vi stannar där över natten eller om vi (jag) kör hem. Beror på hur jag känner mig, just nu känner jag mig halvdålig, ont i halsen och fryser (vilken vettig människa göra det när det är 25 grader?). Så får alltså se hur jag känner mig imorgon.

Annars har jag jobbat idag, en härlig tid mellan 8-14.

Nehe, ska kolla hur mina bottnar ser ut.

Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0