9 Januari 2010.

Jag måste ner till apoteket efter jobbet på måndag. Blir tokig på mina öron. De kliar och det gör så j-vla ont. Måste hämta ut en ny dos med salva, inte alls roligt, men välbehövligt. Vill inte ha massa exem i öronen, men jag har mig själv att skylla som alltid petar mig med tops. Så tänk på det där ute, peta inte med tops i öronen, man kan få exem, som man får leva med. Bu!

Nåja, över till något helt annat..
Om en liten stund ska vi över till Linnea & John, äta lite god mat, spela spel och ta oss ett glas vin eller två.
Ska se om vi kan planera för den eventuella utlandsresan som vi kanske ska göra ihop i vår.
Vi får se om det blir något av det, men det skulle vara hemskt roligt tror jag allt.

Under dagen har vi inte gjort så mycket faktiskt. Vi har varit på systemet & kvantum en sväng. Annars har vi legat på latsidan. Är så fruktansvärt kallt ute också, så vill ju inte vistas ute för mycket i onödan ;)

Imorgon hade jag tänkt gå upp relativt tidigt och ta mig till gymmet. Det var ett tag sen eftersom jag varit sjuk och förkyld. Men imorgon tar vi nya tag och beger oss dit. Hoppas bara inte jag glömt hur man gör på alla maskiner. Det är synd att Linnea är skadad så att hon inte kan följa med och lära upp mig på nytt ;)

Och badrummet, vi har inte kommit någonstans. Suck. Men imorgon ska vi iallafall skruva ner ett av badrumsskåpen. På måndag blir det färgbutiken för att ta hem lite färgprover. Tisdag blir det kanske Kalmar för att köpa det nya badrumsskåpet. Till onsdagen ska vi ha bestämt färg och handla färgen. Sen är vi nog på G. Hoppas vi följer mitt lilla schema, för då kan ju badrummet vara klart till nästa vecka? Det vore inte helt fel. :)
Ni kommer få se bilder då, jag lovar!

Nehe, nu ska jag slänga på mig lite smink, hitta några andra kläder och sen ska vi vandra över till grannen.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0