What to do?!

Godkväll.

Ska snart krypa ner i sängen för att sova ett par timmar.
Imorgon ska jag upp för att avverka ett pass på gymmet och sedan storstäda.
Mattias är ju inte hemma imorgon, så ska passa på att göra det fint tills han kommer hem :)

Ska även försöka besluta mig om jag ska följa med jobbet till Ungern i Sep. "Min" grupp ska nämligen till Ungern och undrar om jag vill följa med. Skulle iofs vara himla roligt, men man vägar ju fördelar och nackdelar hela tiden. Och jag vet inte ens var jag befinner mig i september, man har kanske fått jobb eller något liknande.
Men och andra sidan så skulle det vara så j-vla kul att åka dit med de i 5 dagar.
Aja, vi får se hur jag känner imorgon. Försökte prata med Mattias om det förut, men han mest grymtade, haha.

Förövrigt har dagen gått hyffsat fort, började jobba vid 12,30 och det har flytit på hela dagen. Är dock väldigt seg och trött, så ska bli skönt att gå och lägga sig.

Så jag säger nog godnatt nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0