Lite bilder.

Sitter och dricker honungsvatten för att lindra min onda hals.
Det är INTE gott, men vad gör man inte..

Har som ni vet utlovad bilder på toaletten samt min nya matta. Så därför bjuder jag på ett litet bildregn:

Innan & under (trodde jag hade bättre och fler förebilder men icke):
  

Efter:
   

Ja, så blev det iallafall i badrummet, är väll fortfarande lite småplock kvar - som alltid. Men jag är iallafall nöjd.
De rosa väggarna var verkligen HEMSKA!

Och här är då min nya fina matta! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, det ska jag nog pröva innan :) Laddade hem photoshop men det fungerade inte så om det inte går bra i paint så får jag väl köpa photoshop :P

2010-02-21 @ 12:59:44
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0