Kalmar idag

Idag har vi varit inne i Kalmar med Linnea & John. Mattias skulle på arbetsintervju, så vi passade på att göra lite ärenden. Intervjun gick bra, så han ska infinna sig i Kalmar på Måndag klockan 10 för intro.
Det är ett telefonsäljningsjobb, men som vi sa, det är ju faktiskt bättre än ingenting och bara för att man jobbar så kan man ju fortfarande söka andra jobb. Men jag hoppas att detta går vägen. John skulle dit imorgon på intervju, så man kan ju hoppas att killarna får jobba tillsammans :)

Ja, som sagt var vi i Kalmar, jag & linnea var inne på Ikea en sväng för att handla lite saker till badrummet (ja, det är inte RIKTIGT klart än, tar tydligen sån tid? Men när det är klart, nästa vecka hoppas jag, ska ni få bilder :)
Efter detta åt vi kinamat, som var så jävla gott, men varför äter man sig alltid så jääääävla proppmätt? jag höll på att spy när vi gick därifrån.
Gick sen runt i lite affärer och jag hittade tre blommor (plast) som jag har i ena hörnet i hallen, att en sån liten grej kan göra så mycket ändå :)
Fick sedan en tidig födelsedagspresent av Mattias, träningsbyxor. Så de ska jag inviga imorgon på gymmet.

Ja, som sagt, imorgon ska jag (och Linnea) ner till gymmet för ett träningspass. Sedan börjar jag jobba klockan 16 och jobbar hela helgen. Härligt!

Nehe, ska kika på vänner nu och somna i soffan. Har börjat få mina sömnproblem tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0