Helt enkelt värt det!

Personalfesten i Fredags var helt wunderbar.

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Men kul var det, vinet gjorde sin verkan får jag lov att säga.
Roligt att alla drack, vissa mer, vissa mindre, men så är det. Men det var fart på party iallafall :)
Åkte mot Nybro igen vid tolv tiden, då jag & Mia blev avsläppta vid chilli, så det blev min första gång där - helt okej. TROTS Mias förskräckliga drink som hon beställde..
Hur som helst, vi dansade och dansade, sjukt roligt var det.

Dagen efter var DOCK inte lika rolig, nu kom jag på anledningen till att jag inte dricker alkohol så ofta.
Fy fan vad jag mådde dåligt, funderade på om det verkligen var så illa kvällen innan. Det var det!
Och stackars mig, som skulle jobba. Fast jag började vid 16 - MEN det spelade ingen roll, jag mådde illa, huvudet snurrade, jag kände mig helt enkelt full fortfarande. haha.

Men jag måste ändå medge, att idag tycker jag att det var värt det.. varje glas vin, varje drink, varje cider var värt det. För det var RIKTIGT länge sen jag hade så roligt. :)



Söndag idag, vilket har inneburit att jag har varit på Kalas i Fröseke hos min lillasyster Vilma som fyller 3 år imorgon :) Tänk vad tiden går fort.. Men det var roligt att komma dit och träffa mina syskon, min pappa, Helen, farmor & farfar och resterande släktet som befann sig där. Fick dock åka själv, men det gick bra, dock att det var läskigt att köra.. men det gick ju ;)

Nu ska jag nog sova lite. Klockan ringer 09,00 imorgon, för klockan 10 ska jag befinna mig på gymmet med Mia. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen det där med att få åka själv. OFTAST själv ska jag kanske skriva för ibland följer min Mathias med i alla fall men med mycket tjat :P

Hur är det annars? :)

2010-02-08 @ 09:34:00
URL: http://emsipemsi.blogspot.com
Postat av: Emma

Okej :P Ja, precis. Min Mathias har börjat följa med lite men innan fick man tjata eller gjorde man byteshandel :P hehe.

Så bra! Här är allt bra också!

2010-02-08 @ 17:36:49
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0