20 Februari.

Godmorgon!

Jag tror allt Mattias har smittat mig, jag börjar få ont i halsen och börjat snora - typiskt!
Jag som har kurerat mig för att INTE bli förkyld - nåja, det är bara att bita i det sura äpplet och ta sig igenom ännu en förkylning. Man kan ju hoppas att den är rätt lätt ;)

Ute så bokstavligen vräker snön ner. Gud så roligt för alla barn, att få en riktigt vinter med massa snö. Dock mindre roligt för oss andra som inte är så förtjust i detta väder. Men våren kommer så småningom, även om det känns väldigt långt borta, men den kommer, precis som det gjort förrut. :)

Nehe, nu ska jag göra lite frukost hade jag tänkt, Mannagrynsgröt och ägg! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0