19 Februari

Nu är jag nyduschad och påklädd. Gymmet idag gick galant, men eftersom jag har sån grym träningvärk i magen så orkade jag inte göra lika många repetioner som jag brukar, men det gick ändå.
Körde även på löpbandet, började nästan springa, det får bli min nästa nivå, att våga det. Jag har ju iallafall lyckats ta mig upp på löpbandet (med Mias hjälp;). Vi får se när jag börjar våga springa helt enkelt. :)

Ja, vad mer. Vi ska snart äta lite lunch, sen ska vi ner till stan och handla inför vår trerättersmiddag (eller tvårätters, får se om vi gör någon efterrätt, blir kanske kex och ost istället) vi ska ha ikväll. Ska även förbi systemet och köpa rödvin, ja hör och häpna, men det blir en liten flaska, så jag kanske lär mig snart ;)

Och om vi firar något eftersom vi ska ha sånt mys? Nej det gör vi inte. Men det kan ju vara mysigt att piffa upp en fredag med god mat och mys med sin andra hälft.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0