15 Februari

Om en liten stund ska jag fara ner till stan med John, dels för att handla och så ska jag hämta ut min matta som har kommit idag!! Denna grårandiga matta ska pryda mitt köksgolv hade jag tänkt. ÄNTLIGEN!
Kommer givetvis ta ett kort, så ni får se hur det ser ut! :D

Vaknade strax efter halv nio av att Mattias gick upp, men orkade inte pallra mig upp, så kom inte upp ur sängen förens kvart över nio. Åt lite frukost och for sedan ner till gymmet. Tog det lugnt och stressade inte idag, som det känns som jag gör annars. Men nu hade jag verkligen ingen tid att passa, var jätte skönt. :)

Åkte hem och började städa samt laga mat. Blev kyckling i ugn med ris och brunsås, jag lyckades även idag ;)
Hoppas bara kocken i familjen godkänner att sen när han kommer hem.
Städade som sagt med.. men inte hela lägenheten, resten tar jag nog imorgon. :)

Mattias är som sagt iväg idag, första dagen på sitt nya jobb - men jag tror det går bra.
Jag pratade med honom förut, då skulle han försöka sälja lite nu på eftermiddagen. Så vi får se hur det gått med det sen :)

Och så har jag bestämt mig angående resan till Ungern; Jag följer med! :D
Vet dock inte datum, men det blir förmodligen i början av September, kommer bli så roligt!

Nehe, ska sätta på mig lite mascara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0