God fortsättning!

God fortsättning!

Först får jag väll berätta att jag tillslut fick ut paketet på coop. Ringde en gång till, fick prata med en betydligt trevligare dam och hon hittade paketet på 5 minuter! TUMMEN UPP!

Julafton igår, jobbade först till typ 13, fick gå hem tidigare för mina arbetskamrater!! :)
Sen for vi till orrefors och hade en heldag med massa gott! Fick väldigt fina och bra julklappar! tack tack!

Just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen.. fick ett fluffigt täcke av mattias och det är såå varmt och mysigt, vill aldrig gå upp!
Men, det måste jag ju tyvärr, om en stund kommer Mattias och Patrik, de har varit i Kalmar och köpt varsitt X-box! 
Så jag får allt ta och kliva upp och sätta på mig en mjukisbralla iallafall!

Får se hur det blir ikväll, är inte taggad allt för utgång (haha förvånade?), tänk er aslång kö, trängsel & fylla. nee... jag har nog vuxit ifrån att! :)

Tjaråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0