Dag 19

Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick



Detta ångrar jag:
Man ska väll egentligen inte ångra något. Meen det finns endel saker på min lista som jag ångrar.
Jag ångrar nyåret 2005/2006, eller själva nyåret varé inge fel på, utan det var hur 2006 började.
Har aldrig haft sådan ångest i hela mitt liv. Låg i sängen i 2-4 (minns inte riktigt) dager, åt knappt. Bara stirrade.
Hua! Hemskt var det.
Men själva nyåer var kul, var hemma hos Nina med vänner. Senare ner på stan.. och sedan.. hua! Ryser bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0