23 december & irriterad!

Dan före dopparedagen!

Är dock lite smått irriterad! Why? För att personalen på coop inte hittar mitt paket från mamma som innehåller alla mina julklappar. :(
När jag skulle hämta ut det igår så letade hon i säkert 20 minuter, men det finns där, men det stod inte på vilken hylla, så hon visste inte riktigt vart hon skulle leta. Så hon sa att de skulle leta när posten stängt (vid 21) och så ringa dagen efter (IDAG) när de hittat att. Jag ringde under förmiddagen, eftersom jag vet att de har mycket att göra, fick prata med en sur tant som snäsigt sa "men tror du det själv att vi hunnit leta? lappen sitter här, vi återkommer, hejdå" Mah?! Då blev jag irriterad.
Jag förstår att de har mycket att göra denna tid, men man kan faktiskt vara lite trevlig.

Och än har det inte ringt.. hoppas de ringer under dagen! Tycker att många borde hämtat sina paket nu så det inte vore sååå svårt att leta? Hm, får väll åka ner dit efter jobbet annars.

Hur som helst.. jobbar till 21 idag, men ska försöka gå lite tidigare, för ska te Jessica och ha uppesittarkväll med bingolotto! Hoppas på miljonerna eller någon resa! :)

Imorgon är det då julafton och jag jobbar först till 14, sedan åker vi till orrefors och firar julen där. Mys!

GOD JUL PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0