15 Dec!

Godmorgon!

Gick och la mig alldels för sent igår, satt och läste inne på Familjeliv.
Vaknade vid halv åtta, men somnade om och vaknade strax innan tio. Himla skönt!
Ska göra mig iordning alldels strax, ska ner till jobbet för att kolla på Nybrolucian vid 11.30.
Efter det kommer fisken och jag har denna gång beställt en heeeeeeeel låda med räkor! Mums! :)

Annars.. ja, det är rätt mycket tankar som flyger runt i huvudet.
Har viktiga samtal att ringa. Och jag hoppas på positivt svar, vore ju fint det.

Julen börjar närma sig.. och jag har nästan alla julklappar färdiga! Har två kvar, men jag vet precis vad jag ska köpa! :)
Nästa vecka ska jag och Jessica träffas för att slå in lite julklappar tillsammans!
Hon är så himla bra den där Jessica, världens bästa! ♥

Förövrigt en rolig grej som hände igår: Jag klantade till mig och låste in mina nycklar i bilen, bilnyckel & lägenhetsnyckel.. inte helt bra.
Som TUR är så har Jessica en extra nyckel, så fick gå hem till henne när jag slutat och sedan hem och hämta en extra nyckel till bilen för att sedan köra hem den igen. =) haha.

Nehe, luciafirande väntar. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, positiva besked :)

Vad handlar det om? nyfiken

2010-12-15 @ 11:17:03
URL: http://emmapalandet.blogspot.com
Postat av: caroline

fick läsa det där med fisken flera ggr, trodde du menade mig föst ;) hahaha. puss!

2010-12-15 @ 19:21:45
URL: http://casj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0