Tre Kronor

God eftermiddag.

Här sitter jag i min ensamhet igen. Mattias for nyss iväg för att fiska kräftor, så han blir borta tills imorgon.
Så vad jag ska göra blir ett enkelt val, slappa framför tv:n.
Har hållt i gång hela dagen, först tvätt 7-12, efter det städat lägenheten & rensat ur förrådet, är bara vinden kvar.. MÅSTE ta tag i det, rensa och slänga, vem vill hjälpa?

Just'e måste plugga lite också.. japp plugga.
Vad ska jag plugga undrar ju ni då?
Inget spec, jag ska skaffa mig insulindeligering.. haha! :)
På måndag ska jag har ett litet kunskapstest, så därför måste jag plugga lite! ;)

Nehe, ska ut i köket och göra något att käka innan jag bänkar mig vid tv:n för andra säsongen av Tre kronor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0