Morning

Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen. Vaknade vid 10 tiden, men har inte orkat ta mig upp, skulle kunna sova hela dagen!
Men ska alldeles strax bege mig upp för att laga lite mat och städa litegranna, måste även ner i tvättstugen och boka en tvättid.. suck.

Idag börjar jag jobba vid 16.00 vilket är super skönt! Jobbar till 22, sen är jag ledig imorgon! Skönt!
Då ska jag ägna dagen åt att plocka lite här hemma och greja.

Nehe, nu ska jag kliva upp, ta på mig mina mjukis och slapptröja och börja greja lite i köket.

Hejsvejs!

~Väntar på något positivt~

Kommentarer
Postat av: Emelie

nu blev jag nyfiken, vadå för positivt ? =)

2010-08-12 @ 12:11:10
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0