Om lite allt möjligt

Det jobbigaste är när man ska gå och lägga sig. Det är så tomt och tyst på andra sänghalvan.
Och jag som dessutom bäddade rent idag, så jag har ingen kudde som luktar som mattias heller.
Inatt skulle Jessica sovit här, men Rasse kom visst hem, så hon sover med honom istället.
Men hon kommer hit imorgon och sover. :)

Men jag tror att måndagen alltid kommer vara värst.. och givetvis kommer det gå bättre och bättre för varje gång. Men det är så sjukt, för igår vid denna tiden, då låg jag i hans famn och drog in alla dofter, jag gjorde verkligen det, för att kunna komma ihåg de tills ikväll, sjukt va?

Hur som helst, det går fort till torsdag eftermiddag. Kommer bli sjukt jobbigt sen när jag börjar jobba varannan helg, just den helgen kommer man ju knappt att ses, så himla tråkigt. :( men vad ska man göra, man måste jobba och få in lite pengar..

Påtal om pengar, det kommer känns grymt bra nu. När både jag & Mattias får in varsin inkomst.
Det blir sparande till;
- Bil
- Renovering av vardagsrum
- Resa

Dessutom vill jag spara pengar till ett eventuellt husköp i framtiden. Eftersom man ska betala en kontantinsats, så är det ju bra att spara lite till detta.

Det låter som om vi kommer tjäna multum, vilket jag vet att vi inte kommer göra.
Men en bil är prio 1 iallafall.

Nehe, ska kika på lite hus nu (för det är kul!) och sen försöka sova ett par timmar. Godnatt!

Mattias, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, de tycker jag låter som en utmärkt idé...att spara till bil är prio ett ;) hahaha <3

2010-04-20 @ 07:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0