Kväller

Nu ikväll har jag varit ute på en promenad med Linnea, vi var nog ute i 1,5 timme. Bra för mitt program (som du hittar här), skulle ju egentligen vila idag, men jag tror inte att det gör något ;)
Det var hur som helst en härlig promenad och vi har alltid mycket att snacka om. Nu var det ett tag sen vi sågs (trots att vi är grannar och att våra pojkvänner är BFF ;) så vi hade mycket att berätta. :)

Förövrigt kommer Mattias hem imorgon, denna vecka har gått sjukt fort! Men det är dels för att jag haft sällis och för att jag haft saker att göra om dagarna. Nästa vecka kommer nog gå ännu fortare eftersom jag börjar jobba. Tråkigt dock att jag jobbar varannan helg.. Men man får göra det bästa av situtationen helt enkelt.
Det är klart vi kommer att klara detta, att inte träffas så ofta som man är van vid. Jag tror det är bra för förhållandet. Man får sakna och uppskatta allt mer! :)

Nu dricker jag te och väntar på att Jessica ska komma hem från sitt jobb. Hon borde komma snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0