Härlig dag!

Blev en morgonpromenad idag. Härligt!
Kom hem vid halv tolv och har sedan dess ätit 2 majskolvar och kollat på efterlyst.
Om en liten stund ska jag ställa mig och diska och sedan ska jag hoppa in i duschen, fryser som fasen.
Ska även hinna med att tömma kattlådan & hänga upp tvätten. Massa tråkigheter bara.

Senare i eftermiddag kommer min kära man hem igen. Ska bli så skönt att få pussa lite på honom! :)
Så ikväll blir det nog en myskväll med film och tända ljus! :)

Imorgon kan det ev. bli kalmar. Marianne var sugen på att åka dit, så vi skulle höras imorgon. Men det hade ju varit trevligt eftersom det var länge sen jag var där! :)

Nehe, nu ska jag göra alla de där tråkigheterna.. har kommit på ytterliggare 2 saker att göra.. bäst att börja!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0