HAPPY HAPPY HAPPY!

Jag är GLAD!!

Fick precis ett samtal från enheteschefen på Almen. Hon undrade om jag vill börja på ett vik!
SÅ JÄVLA KLART JAG VILLE DET!!! :) Jag börjar på måndag, i grupp 1! Är den gamla vanliga raden som jag gått på innan. Tills hur länge, det vet jag inte, det visste inte hon heller. Det beror tydligen på hur den som har tjänsten hur hon lägger upp det. Härligt härligt!

Så jävla fucking glad är jag! Det vänder, jag ser ljuset i tunneln, det gör jag!! ÄNTLIGEN! Både jag & Mattias har jobb, det är precis DETTA jag har längtat efter! ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :D

Fan va härligt för er :)

2010-04-19 @ 16:15:27
URL: http://emsipemsi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0