Godnatt!

Nu är jag nyduschad, har krypit ner i sängen och ska om en liten stund försöka sova.
Det är nu jag kommit till den kritiska delen av dygnet, läggdags.
Och nu är det ännu viktigare att somna, eftersom jag imorgon ska upp och jobba.
Så kan ju inte ligga vaken halva natten.

Men jag ska leta upp någon serie att somna till. Nu hade det varit perfekt att ha vänneravsnitten på datorn, de somnar jag alltid till, inte för att det på något sätt är dåligt, utan att jag sett de så pass många gånger att jag vet vad som händer. Kollar man på något nytt vill man ju helst inte somna, haha. :)
Jag tror nog att jag egentligen bara vill ha något ljud i bakgrunden när jag somnar..

Önska mig lycka till, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har en massa serier du kan börja titta på :D

2010-04-28 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0